Zwyczajne Walne Zgromadzenie Kompap SA podjęło uchwałę ws. wypłaty dywidendy w wysokości 0,20 zł na jedną akcję. W ten sposób decyzją ZWZ do akcjonariuszy trafi łącznie 936 099,20 zł z kapitału zapasowego spółki. Na dzień ustalenia prawa do dywidendy wyznaczono 1 września br., a na dzień jej wypłaty - 22 września br.  

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, otworzył nowe biuro w Minneapolis. To czwarty oddział Dachser USA Air & Sea Logistics po Chicago, St. Louis i Cincinnati zlokalizowany w Środkowo-Zachodnich Stanach Zjednoczonych. Do 2020 roku Dachser planuje otworzyć 25 oddziałów w 11 lokalizacjach w USA.

Ruszyła kampania telewizyjna marki Beckers. Spoty pod hasłem przewodnim „Beckers… i życie nabiera barw” emitowane są od 6 czerwca w stacjach ogólnopolskich i na kanałach tematycznych. Stworzeniem kreacji zajął się Discovery Media Brand Partnership, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Jakość farb Jedynka została po raz kolejny doceniona przez konsumentów i uhonorowana brązowym godłem Konsumencki Lider Jakości 2016 w kategorii „farby zewnętrzne.” Oddając głos na produkty Jedynka klienci podkreślali przede wszystkim ich trwałość, atrakcyjne kolory, dobre krycie i przystępną cenę.

Restauracje Sphinx uruchomiły pierwszy lokal sieci w Sopocie. Znajduje się na terenie nowoczesnego kompleksu „Sopot Centrum” połączonego z dworcem kolejowym, który powstał w pobliżu słynnego deptaka przebiegającego ulicą Bohaterów Monte Cassino. Jest to obecnie największy Sphinx działający w Trójmieście. Lokal mieści się w budynku hotelowym pełniąc jednocześnie funkcję restauracji hotelowej. Nowa restauracja prowadzona jest w systemie operatorskim.

Kompap SA, w skład której wchodzą dwie wiodące drukarnie dziełowe w Polsce – BZGraf i OZGraf, rozważa wypłatę dywidendy z kapitału zapasowego spółki w wysokości 936 099,20 zł, tj. po 0,20 zł na jedną akcję. Decyzję w tym zakresie podejmie Zwyczajne Walne Zgromadzenie, które odbędzie się 15 czerwca br. Zgodnie z projektem uchwały zaproponowanym na ZWZ dzień dywidendy miałby mieć miejsce 1 sierpnia 2016 r., zaś jej wypłata nastąpiłaby 19 sierpnia 2016 r.

Polacy chętnie skorzystaliby z dodatkowych 3 godzin wolnego czasu w tygodniu - niemal co czwarty (23%) internauta przeznaczyłby je dla rodziny i dzieci, co szósty (16%) na realizowanie własnych pasji, a co ósmy (12%) na relaks i odpoczynek – wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla e-supermarketu Frisco.pl. Wbrew pozorom nie tak trudno je wygospodarować, bo jak pokazuje badanie, cenne godziny tracimy w marketach na większe zakupy spożywcze - ? ankietowanych poświęca na to przeszło godzinę tygodniowo, z czego połowa (54%) nawet więcej niż dwie godziny. Co trzeci (30%) respondent wskazuje, że sporo czasu marnuje w kolejkach do kas, a prawie co czwarty (23%) na sam dojazd do i ze sklepu.  

Tikkurila po raz kolejny została nagrodzona w Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Usług Laur Konsumenta 2016.  W tegorocznej edycji marka zdobyła dwa wyróżnienia – Złoty Laur Konsumenta w kategorii „Farby” oraz Srebrny Laur Konsumenta w kategorii „Impregnaty i lakiery do drewna”.  

Dachser DIY Logistics w Polsce w 2015 roku zwiekszył rok do roku o 162% liczbę przesyłek eksportowych zrealizowanych do europejskich marketów typu dom i ogród. Był to największy wzrost wśród europejskich oddziałów Dachser DIY-Logistics. Tym samym Polska zdobyła pierwsze miejsce w rankingu eksportu prowadzonym przez jednego z największych operatorów logistyczncych na świecie. Ogłoszenie zwycięzcy odbyło się podczas Europejskich Dni DIY organizowanych w tym roku przez Dachser w Madrycie.

Rusza seria konkursów „Beckers dodaje barw” na uruchomionym niedawno polskim oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku popularyzującym hasło „Beckers. I życie nabiera barw”. Zadaniem uczestników będzie stworzenie autorskiej koncepcji przemalowania wybranego przez siebie pomieszczenia z wykorzystaniem farb Beckers Designer Colour. Najlepsze pomysły będą nagrodzone zestawami farb z palety kolorów wybranych w zgłoszeniu konkursowym. Komunikację marki Beckers w mediach społecznościowych poza Facebookiem rozpoczęto również w serwisach Instagram oraz Pinterest. Planowane jest też uruchomienie dla niej oficjalnego kanału na YouTube. Działania na rzecz marki Beckers w social mediach koordynuje Practum Consulting.

Najbardziej oryginalne, nowatorskie projekty domów jednorodzinnych w Polsce przybliży widzom nowy program telewizyjny „Domy Przyszłości”. W składającym się z dziesięciu odcinków cyklu Marzena Rogalska wraz z gośćmi przedstawi zasługujące na uwagę budynki mieszkalne z różnych miejsc kraju, prezentujące najwyższą jakość architektoniczną. Odcinki programu emitowane są na antenie TVP 2 w soboty o godzinie 12:25. Sponsorem i wyłącznym partnerem „Domów Przyszłości” jest producent farb Tikkurila. 

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, uruchamia w maju br. bezpośrednią linię ze Strykowa przez Sosnowiec do Padwy. Transporty w obu kierunkach realizowane będą pięć razy w tygodniu, we wszystkie dni robocze.