Dachser, globalny operator logistyczny, podążając za silnym wzrostem gospodarki w regionie Azji i Pacyfiku, kontynuuje rozwój swojej sieci w Indiach. Nowy oddział w mieście Gurugram, prężnym ośrodku biznesowym, położonym w północnej części kraju, ma zapewnić jeszcze lepszą współpracę firmy z klientami.

Fabryka Pizzy logo

Do portfolio grupy Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, dołączyła kolejna restauracja Fabryki Pizzy. Lokal mieści się w Piasecznie przy ul. Energetycznej 9 i jest prowadzony w modelu operatorskim. Jest to już szósta restauracja tej marki działająca w ramach Sfinksa. Włączenie jej do sieci restauracji zarządzanych przez grupę to efekt przejęcia lokalu od franczyzobiorców. 

Dachser logo

 

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, zapewnia Sioo:x - szwedzkiej firmie specjalizującej się w ekologicznych produktach ochrony drewna - kompleksowe wsparcie z zakresu logistyki. Dzięki efektywnej obsłudze łańcucha dostaw współpraca z operatorem sprzyja rozwojowi skandynawskiego producenta.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, oddał do użytku kolejny magazyn na potrzeby logistyki kontraktowej oraz rozbudował biuro w Überherrn w Niemczech. Oddział, który jest jedną z najważniejszych lokalizacji w sieci Dachser, został powiększony o ponad 19 tys. mkw., dzięki czemu całkowita powierzchnia magazynowa wzrosła tam do 62 tys. mkw., a liczba miejsc paletowych sięgnęła 110 tys. Najnowsza inwestycja Dachser kosztowała ok. 15 mln euro.

Dachser logo

Spółka Dachser Polska, należąca do grupy globalnego operatora logistycznego, w 2017 r. przetransportowała blisko 1,36 mln przesyłek o łącznej masie 492 tys. ton, czyli odpowiednio o 14% i 10% więcej niż w 2016 r. W efekcie firma osiągnęła w ubiegłym roku przychody w wysokości 389,8 mln zł, co oznacza wzrost o 17%.

Beckers logo

Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata”, w których do wygrania jest blisko 120 nagród. Spoty w ramach akcji emitowane są w głównych ogólnopolskich stacjach radiowych. Wspierają je również działania na portalach internetowych i w mediach społecznościowych marki. Kampania trwa do czasu zakończenia konkursu, tj. do 12 sierpnia 2018 r. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych, otworzył nowe obiekty w Logroño i Saragossie w Hiszpanii, zwiększając powierzchnię magazynową o 28 tys. mkw. Poprzez nowe inwestycje firma kontynuuje realizację strategii rozwoju na Półwyspie Iberyjskim. W tym roku Dachser zainwestuje w tym regionie 7,6 mln euro.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny oraz europejski lider w transporcie drobnicowym, uruchomi w tym roku 26 nowych linii przewozów drobnicy morskiej (LCL). Dodatkowo firma zwiększy częstotliwość sześciu połączeń - z wysyłek co dwa tygodnie do cotygodniowych.

Sfinks logo

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK, otwiera pierwszy lokal nowej marki Lepione & Pieczone. Tym samym wprowadza na rynek nowy koncept gastronomiczny, działający w coraz bardziej popularnym w Polsce i na świecie segmencie fast casual dining. Restauracja mieści się w ścisłym centrum Łodzi, tj. przy ul. Piotrkowskiej 89 i jest prowadzona we franczyzie.

Porta logo

Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.

Tikku logo

Tikkurila po raz kolejny z rzędu została doceniona w ogólnopolskim rankingu Budowlana Marka Roku. W tegorocznej edycji otrzymała brąz w kategorii „Farby dekoracyjne wewnętrzne” dołączając do grona najbardziej cenionych przez wykonawców marek. Nagroda została przyznana na podstawie wyników badań rynkowych przeprowadzonych wśród firm budowlanych i wykonawczych.

Chłopskie Jadło logo

Sieć Chłopskie Jadło, należąca do Sfinks Polska, uruchomiła w Warszawie kolejną restaurację. Nowo powstały lokal znajduje się przy popularnym trakcie turystycznym, Krakowskim Przedmieściu 64, w zabytkowym Domu Polonii. To trzecia restauracja pod tym szyldem w mieście. Lokal Chłopskie Jadło jest prowadzony w modelu franczyzowym.